Неділя, 25.02.2018, 00:55
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Новини минулих днів
Архів новини
Пошук
Статистика
Головна » 2013 » Липень » 17 » Ексклюзив: Як Україна улещувала консервативні сайти - BuzzFeed
13:42
Ексклюзив: Як Україна улещувала консервативні сайти - BuzzFeed
Інші останні Іноземна преса про Україну
  Кілька американських блогерів-консерваторів повторили думки, отримані від організації, що представляла інтереси українського уряду, стверджує видання BuzzFeed, посилаючись на документи та електронні листи, що опинилися в його розпорядженні. "Як мінімум один автор отримав гроші від представника української організації", - пише журналістка Розі Грей.

За даними видання, кампанія почалася напередодні торішніх парламентських виборів в Україні. "Це була спроба переконати скептично налаштованих американських консерваторів, що проросійська Партія регіонів, очолювана президентом Януковичем, заслуговує на американську підтримку", - пише видання. Статті, в яких можна знайти відгомони позиції українського уряду, з'являлися в провідних консервативних інтернет-виданнях: RedState, Breitbart, Pajamas Media та інших.

"Електронні листи і документи, що містять "заздалегідь розфасовані" цитати з висловлювань чиновників виборчих відомств і думки, які деякі автори переписували майже дослівно, дають змогу дізнатися, як іноземні держави обходять жорсткі правила Держдепартаменту у сфері іноземної пропаганди і таємно лобіюють свої інтереси в США. Платежі переводилися через "фірму-прикриття" у Бельгії та надходили до американського консультанта, який закликав авторів не спілкуватися з репортером, що розслідує цю кампанію", - йдеться в статті.

За даними видання, схожу таємну кампанію нещодавно здійснив уряд Малайзії: блогерам платили за позитивні тексти. "Щоправда, в Україні, здається, фігурували не такі великі грошові суми", - йдеться в статті.

Один з авторів, який брав участь в українській кампанії (він побажав залишитися анонімним), сказав, що йому запропонували 500 доларів за запис у блозі, що вихваляє Партію регіонів. За словами джерела, про платіж домовився Джордж Сковілл, медіастратег-лібертаріанець, ім'я Сковілла значилося на чеку.

"Згідно з електронним листом від 26 жовтня 2012 року, Сковілл запросив авторів брати участь у конференції з Михайлом Охендовським з ЦВК України. Захід був організований European Centre for a Modern Ukraine (ECFMU) - організацією, що базується в Брюсселі і очолювана Леонідом Хазарою, колишнім впливовим депутатом від Партії регіонів, - йдеться в статті.

Газета роз'яснює: Центр ECFMU "існує, щоб рекламувати Януковича і партію, але його номінальна незалежність означає, що його представники у Вашингтоні не зобов'язані реєструватися як іноземні агенти і, відповідно, розкривати багато інформації про себе". Діяльність цієї організації фіксується тільки "набагато менш жорстким законом про розкриття інформації з приводу внутрішнього лобіювання", за висловом автора. Вдалося з'ясувати, що на ECFMU працюють дві вашингтонські лобістські фірми з хорошими зв'язками - The Podesta Group і Mercury/Clark and Weinstock.

"Згідно з електронним листом від 29 жовтня - наступного дня після виборів - Сковілл розсилав документи, що буяють результатами екзит-пулів і готовими заявами спостерігачів за виборами", - пише видання. У листі Сковілл написав: "Ви не зобов'язані нічого писати, але я хотів, щоб у вас була ця інформація на випадок, якщо ви відчуваєте ностальгію і/або підприємницький свербіж :)".

Через 5 хвилин він надіслав листа зі списком "думок, велика частина яких годиться для Twitter, - можливо, деякі доведеться скоротити". Наприклад: "Перемога Партії регіонів - це перемога для народу, для України і для демократії".

Видання коментує: "Партію Януковича критикують за повернення до тактики в радянському стилі - наприклад, за ув'язнення опозиціонерів, зокрема екс-прем'єра Юлії Тимошенко".

За словами джерела, у відеоконференції 26 жовтня брали участь ще 5-6 авторів. Джерело також сказало: Сковілл просив авторів не спілкуватися з BuzzFeed і заперечувати, що їм платили гроші, якщо про це запитають.

Видання цитує документи, що опинилися в його розпорядженні, і знаходить майже дослівні цитати з них в деяких записах американських блогерів.

"Ворнер Тодд Хастон був одним із найбільш плідних авторів, яким доручили писати матеріали на підтримку Януковича", - стверджує видання. Так, у пості під назвою "Постійне втручання Росії у справи України" Хадсон виправдовував тюремне ув'язнення Тимошенко, називаючи її "одним з найкращих активів Путіна". Хастон сказав, що отримав від Сковілла "кілька електронних листів на зразок прес-релізів", але заявив, що не отримує грошей за подібні матеріали. "Хастон не заперечив напряму, що Сковілл йому платив", - додає видання.

Про самого Сковілла автор пише: "Після численних прохань про коментарі Сковілл не став заперечувати, що платив авторам за розміщення в Інтернеті матеріалів на теми України. Він не став вдаватися в подробиці, а також не став розповідати про деталі своїх відносин з European Centre for a Modern Ukraine".

На тій-таки сторінці видання публікує тексти, які Сковілл посилав блогерам.

Переклад InoPressa
Категорія: Іноземна преса про Україну | Переглядів: 483 | | Теги: Україна улещувала консервативні сай | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ЗАЛИШ СВІЙ КОМЕНТАР ПРО ЦЮ НОВИНУ
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ТВОЯ ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ СВІТУ, ХАЙ ПРО НЕЇ ЗНАЮТЬ ВСІ