Неділя, 21.10.2018, 13:58
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Новини минулих днів
Архів новини
Пошук
Статистика
Головна » 2013 » Квітень » 29 » Аби догодити Путіну ТВі могли продати
09:13
Аби догодити Путіну ТВі могли продати
Інші останні Телевізійні новини України
Бізнесмен Олександр Альтман, який називає себе новим власником ТВі, стверджує, що ТВі планували продати Віктору Медведчуку за 110 мільйонів доларів. Про це він пише у своєму відкритому листі до власника каналу Костянтина Кагаловського, повідомляє "Телекритика".

"Тепер можна тільки здогадуватися, хто був натхненником запланованої угоди з продажу ТВі Медведчуку. Але дивує ціна в 110 мільйонів доларів за збитковий, з твоєї точки зору, телеканал з незначною часткою ринку", - написав Альтман.

Він стверджує, що Кагаловський намагався продати канал саме Медведчуку, щоб той поклопотав за нього перед Володимиром Путіним. За його словами, Кагаловський останнім часом хотів повернутися до Росії і вже зв’язувався з Путіним через відомого "російського політолога і свого хрещеного батька" Михайла Леонтьєва. Втім, пише Альтман, Путін тоді відмовив.

Тепер же, зазначає він, до продажу ТВі Медведчуку, "можливо, додалася і індульгенція на повернення в златоглаву". Альтман також розповів про свої ділові стосунки з Кагаловським. Так, він зазначає, що у червні минулого року перевів 305 029,07 євро на рахунок компанії Кагаловського Tompkins Ltd.

За словами Альтмана, Tomkins Ltd володіє 99% ТОВ "Інтерпрофит", що "виробляє більшість програм для каналу та уклала трудові угоди з більшістю штатних та позаштатних журналістів ТВі".

"Для каналу ТВi це просто одна з продакшн-компаній. Що стосується ТОВ "ТелеРадіоСвiт", то це суто нематеріальний актив", - пише бізнесмен. Він звинувачує пана Кагаловського, що той намагався його обдурити, надаючи довіреність від Wilcox Ventures Ltd, тоді як основні активи каналу зосереджені на Tompkins Ltd.

Як стверджує Альтман, Кагаловський "кинув" колишнього російського медіа магната Володимира Гусинського і тепер винен йому понад 38 млн доларів.

23 квітня прес-служба ТВі повідомила, що новим генеральним директором телеканалу ТВі став Шевченко, який змінив у керівництві каналу Наталію Катеринчук. Новим інвестором каналу став бізнесмен Альтман.

У цей же день ввечері на сайті держпідприємства "Інформаційно-ресурсний центр" з'явилася інформація, що Шевченко внесений до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців як керівник ТОВ "ТРК "ТелеРадіоСвіт"(Київ), яке здійснює супутникове мовлення ( телебачення) під логотипом "ТВі".

Тим часом, власник ТВі Кагаловський заявляє про рейдерське захоплення телеканалу і стверджує, що не підписував ніякі папери про продаж телеканалу, документи підроблені.

"Канал я не продав і продавати не збирався", - сказав Кагаловський на прес-конференції у вівторок.

Він підкреслив, що має намір протягом доби розібратися з ситуацією: "Законним чином ми це питання вирішимо протягом 24 годин від того, як ми з вами тут зібралися". Відсторонена генеральний директор ТВі Катеринчук звернулася в міліцію із заявою про рейдерське захоплення телеканалу. Крім того, вона заявила, що у зв'язку з рейдерським захопленням телеканалу у вівторок, 23 квітня, ніякі передачі в ефірі ТВі виходити не будуть. Тим часом, колектив каналу ТВі оголосив страйк до вирішення конфлікту між власниками телеканалу.

25 квітня Альтман заявив, що є кінцевим бенефіціаром британської компанії Balmore Invest Limited (Лондон), якій належить 95% у ТОВ "Медіа Інфо" - 100% власника ТОВ "ТРК "ТелеРадіоСвіт" - телеканалу TВi.

ТВі тривалий час був об'єктом конфлікту в українських і закордонних судах між компаніями, пов'язаними з бізнесменами Кагаловським і Гусинським. Останній намагався повернути контроль над каналом або вкладені інвестиції.


Категорія: Телевізійні новини України | Переглядів: 673 | | Теги: ТВі, догодити Путіну, продати | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ЗАЛИШ СВІЙ КОМЕНТАР ПРО ЦЮ НОВИНУ
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
ТВОЯ ДУМКА ВАЖЛИВА ДЛЯ СВІТУ, ХАЙ ПРО НЕЇ ЗНАЮТЬ ВСІ