Mo, 2022-07-04, 01:27
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Guest

12:33
Жартівливих запитань до Тігіпка телепрограма "Гроші" не пустила в ефір. ВІДЕО
Інші останні Політичні новини

Журналіст Роман Вінтонів, сюжет якого не вийшов у програмі "Гроші" через невідповідність формату програми, оприлюднив фрагмент сюжету у Facebook.

Там він у жартівливій формі розпитував віце-прем'єру Сергію Тігіпку.

"Насправді я поставив Сергієві Тігіпку два запитання. Вони повинні були вийти разом з сюжетом у програмі "Гроші". Але сюжет не вийшов", - написав Вінтонів.

"Там були ще інші запитання. Я питав Богословську про кризу, про те, куди вкладати гроші. Я питав у Добкіна про текст промови Януковича. Перевіряв математичні здібності Ківалова, говорив про трансфери депутатів з баскетболістом Волковим. Було весело. І це все не вийшло у програмі "Гроші" на "1+1" 21 березня цього року", - додав він.

"Шановні "вищі політичні сили", ви робите серйозні вчинки, озвучуєте серйозні заяви, їздите на серйозних машинах і одягаєтесь у серйозні костюми. Ви виписали собі з Парижів, Нью-Йорків і Москвів спеціальних людей-пояснювачів, які пояснюють мені будь-який ваш вчинок чи слово і переконують мене, що це все серйозно", - написав він.

"Але, шановні вищі сили, я не можу вас сприймати серйозно. Я не можу ставити вам серйозні запитання. Бо ви смішні. Як можна ставити серйозне питання Добкіну? Богословській? Міністру-Табачнику? Ківалову?" - пише журналіст.

"Ну добре - перефразую: "кому з вас, вищих політичних мужів і жон, можна ставити серйозні запитання?" Тепер вже і Тігіпку не можна? Якщо такою виявилась реакція "вищих сил" на смішне запитання" - написав він, маючи на увазі те, що його сюжет не пустили до ефіру.

Раніше шеф-редактор програми пояснив, що цей сюжет не відповідав формату телепрограми "Гроші", яка спеціалізується на розслідуваннях.

"Вінтонів до нас потрапив зі "Сніданку з "1+1". Там був цікавий жанр стьобу. Наша програма "Гроші" - це програма економічних розслідувань. Ми йому замовляли матеріал. Він його зняв фактично таким самим, як він робив для "Сніданку", - зазначив Сухенко.

"У цьому сюжеті не було, на жаль, ні грошей, ні розслідування. Він веселий, стьобний, ми посміялися, але оскільки він абсолютно не в нашому форматі, редактор вирішив його в ефір не ставити", - сказав він.

У своєму сюжеті Вінтонів у властивій йому провокативній манері запитав у Тігіпка, чи збирається він після вступу до Партії регіонів змінити прізвище на "Янукович". Тігіпко не відповів і роздратовано відійшов від журналіста.

Нагадаємо, що щорічна церемонія конкурсу "VIVA! Найкрасивіші-2011", підсумки якої було підбито в Палаці "Україна", у версії телеканалу "1+1" виявилася вміло кастрованою.

До речі, "1+1" регулярно звинувачують у недотриманні гарантованого Конституцією права на свободу слова. У 2010-му журналісти цього каналу підписали листа, в якому прямо звинувачували керівництво у запровадженні цензури. Крім того, журналісти ТСН оприлюднили конкретні факти цензури і джинси на "1+1".

У 2011-му від роботи усунули, а потім і звільнили ведучого програми "Гроші" Олега Дейнеку за жорстку критику одного з губернаторів.

Після цього інциденту Незалежна медіа-профспілка України заявила, що рішення телеканалу "1+1" про усунення журналіста Олега Дейнеки суперечить закону і викликає підозри в цензурі.


Повідомляють Новини європейської України
Категорія: Політичні новини | Переглядів: 990 | Додав: adminA | Теги: ефір жартівливих запитань, Тігіпку, телепрограма Гроші | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]